Kategórie

informácie

Spracovanie objednávok a časté otázky.

Čo bude ďalej, keď pošleme objednávku?

Objednávku spracujeme vo všedné dni od 8:00-18:00

V deň obdržania Vašej objednávky najskôr skontrolujeme, či všetok tovar, ktorý požadujete máme na sklade v potrebnom množstve.

Pokiaľ je všetko v poriadku, tovar v deň objednávky zabalíme a odošleme. To je v prípade, že si vyberiete platbu dobierkou.

Pokiaľ si vyberiete platbu na bankový účet predom, tovar tiež najprv skontrolujeme a následne Vám zašleme údaje k platbe.

Platobné údaje Vám neprídu okamžite po odoslaní Vašej objednávky preto, aby sme predišli event. vráteniu peňazí na Váš účet v prípade, že tovar nebude na sklade v požadovanom množstve.

V prípade zistenia, že niektorý tovar nie je v požadovanom mnostve, budeme sa snažiť Vás obratom kontaktovať telefonicky. Pokiaľ sa nám to nepodarí v priebehu pracovného dňa, budeme Vás informovať e-mailom. Po dohode bude objednávka štandardne vybavená. V pracovný deň, keď obdržime platbu, balíček s tovarom zabalíme a odovzdáme prepravcovi.

 

Kedy dostanem svoj tovar?

V deň zabalenia tovaru predáme balíček prepravcovi a ten ho doručí k Vám. Spravidla to je do druhého dňa. V prípade, že budete chcieť vedieť, kde sa Váš tovar nachádza, volajte č. 776 304 390

Ďakujeme :)

Platobné údaje , ktoré mi v daný pracovný deň neprišli a nikdo ma nekontaktoval telefonicky ani e-mailom.

Pokiaľ nastane táto situácia, skontrolujte si prosím zložku nevyžiadanej pošty - spam vo Vašej e-mailové schránke. Je možné, že s údaje zatúlali tam. Pokiaľ ani tam nebudú, dajte nám prosím vedieť a my Vám platobné podmienky zašleme iným spôsobom.